onsdag 24 januari 2018

Träningsgodis

Alltså, det här med att ge kontokortet till tonåringen, det kan ju sluta hur som helst ;)

Det går åt mycket godis när man tränar!

Nä, skämt åsido men Atle har lite känslig mage och fixar inte alla djurslag. Det enda djurslag jag kan ge obegränsat av är fisk och försök hitta godis med fisk som enda djurslag och i övrigt vettigt innehåll, i tillräckligt små bitar till vettigt pris... Men det har jag gjort nu! Hittade det här godiset med lax på mässan i december och köpte en förpackning för att testa. Funkade finfint för magen så det blev några fler förpackningar haha! Jag gör ju även mitt hemgjorda fiskgodis men efter ett års tid med det godiset känns det som att han börjar tröttna lite... Har såklart annat godis också men då måste jag tänka på mängden så att magen fixar det.

Inga kommentarer: